Konstaterande ; Landet suger.

Mitt internet har lagt av igen, därför har jag inte uppdaterat bloggen nu. Så nu sitter jag i biblioteket i skolan och bloggar lite medans Tiny skriver sin tyska dagbok.
Snart ska vi dra ner till luciaträningen. Usch känner mig inte alls bra i halsen så min röst kommer skära sig ett antal gånger.  Men vi får se hur det blir, brukar bli rätt hyfsat iallfall i slutet av träningen.
Ikväll så ska jag förmodligen på bio med Stina, ska se Twilight eller vad den heter :P 
Har inte så stor lust så jag vet inte om jag ska hänka, kanske bara är hemma och plugga istället.  Har kommit på att det är inte alls många veckor kvar och jag har ganska många stora arbeten som ska vara klara innan dom sätter betygen.
Fick iallafall reda på mitt svenskaprov idag. 1 POÄNG FRÅN MVG! Fattar ni hur jävla irriterande det är!?
Gadh, jag räknar det som jag fick mvg iallfall ;]



Såå, ska se om internet har slutat mucka när jag kommer hem.
Annars blir det väl ett inlägg från biblioteket imorgon igen ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback