Fett nervös.

Ahmen tja fan, här sitter man och bloggar ifrån solna.  Är lite trött efter resan och så, men jag sover väl som en liten gris ikväll istället. Är fett nervös för att kolla på skolan imorgon. Är jätterädd att bli uttittad som fan och att folk ska skratta åt mig eller något. Jag är så rädd så jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan börja gråta vilken sekund som helst, men det löser väl sig. Måste upp tidigt med för att hinna göra i ordning mig. Jag tror jag vet hur jag ska se ut imorgon. Får iallafall träffa mummelhumla imorgon, jag har saknat han som faaen.  Efter skolan blir det att hälsa på morfar, honom har jag saknat med. Han är världens bästa, jag vill att han aldrig dör.

Sen vet jag inte, för hitta på något. Hör av mig mer imorgon, eller ikväll eller ngt.
Puss på er ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du,jag tror att du kommer att fixa det galant och ingen kommer att titta på dig! Kör hårt, glöm inte att du är bäst och en stark snygg brud! :-D

2008-11-13 @ 21:03:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback