Feeling like a freaking zoombie

Usch är helt slut idag. Måste vila upp mig så jag pallar den nedrans farsdagmiddagen.
Igår var det hyfsat lyckat faktiskt, men jävlar va aggresiva små barn är. Gick runt och slog och puttade på oss. Visst, det är små barn, men har inte deras föräldrar lärt dom att man inte slåss + man har respekt för dom som är äldre än dom ?
Whatever, vi tjänade iaf typ 2800, men vi måste betala godiset och de. Men det är ju alltid något.
Jag ska ladda in bilderna idag så jag slänger upp några senare.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback