Berusets ljuva dans.

Jag känner mig berusad, hela min värld liksom vrider sig.
Det är nog inte bara av vinets smak.
Det kanske är lite av en tonårsgrej ?
Att inte våga göra något, om du inte är dyngrak.

Det känns som om jag svävar, bara glider fram.
Jag känner musikens rytm i mitt blod och svänger mina höfter.
Fram till mig kommer en pojke, han är väldigt hjälpsam.
Han ställer sig nära, och närmar sig allt mer.

Vi går någonstans, bort från resten.
Jag vet inte riktigt vad jag gör, men han verkar så snäll.
Han tar bort mina bh-hakar från deras fästen.
Jag tar bort hans händer och nekar, men jag glömmer aldrig vad han gjorde mot mig denna kväll

Efter det är minnet ett enda bludder.
Minnet kom när jag vaknar naken och öm.
Allt jag hör är bara viskningar och sludder,
jag önskar att det bara var en mardröm.

Men nej, det spelar inte någon roll hur mycket jag vill att jag ska ha inbillat mig.
Det är svidande, smutsig verklighet.
Jag kom ihåg vad han sa när han lämmnade mig;
"Detta är vår lilla hemlighet."

Aldrig mer vin, aldrig mer berusets ljuva dans.
Kvar är jag, en smutsig trasig flicka som har tappat all sin glans.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback