"Bara jag får ligga med dig"

Gadh, när Fluffie inte har sitt internet är hon lite småkinkig. Hon måste sitta och plugga istället. Hahah iofs behöver jag det men yey va kul det är då ;]
Så lånade sis data en runda, så jag bara kan visa för er att jag inte lever.  Hah ni är så söta, ni läser bloggen även om jag inte skriver något, Puss på er! ;*

Men iallafall, vad händer i mitt liv nu?
Ja inte är det mycket iallafall. Väldigt mycket skola nu, funderar på att köpa ett xbox och nörda lite. Nästa helg blir det iallafall Stockholm igen, på fredagen ska jag kolla på skolan i Enköping. Usch fett nervös, alla har typ lektioner och sån shiet och så kommer man där bara "ahmen tja, jag ska bara kolla lite".

Aja, nu vet ni att jag lever iallafall! Nu ska jag gå och måla naglarna och titta lite tv.
Lovar att slänga upp en videobogg när jag återupplivat mitt internet.
Puuuuuuuuuuussar ;*





Saknar min bejbi.. <3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback