oh han kysser som en karl ska.

Efter har varit smakråd om skor tills imorgon till en av mina män, så kom jag på att jag själv inte vet vad jag ska ha på mig imorgon. Nog för jag bara ska vara hemma och laga mat. Men jag vill vara snygg iallfall. Haha ni vet såndär sexig hemmafru. Hahah lätt att jag ska vara sån imorgon. Får hitta någon najs outfit.
Känns som morgondagen kommer bara rinna iväg. Ska se om man kan gå upp o skaplig tid också.

Haha omg, ni måste bara se vad en annan av mina män lyckades med idag;

"så parkerar jag, går in och morsan låser bilen utifrån,
grejen är att man måste plocka dän dörrlåspinnarna innan man låser,
de fastnar annars för jag har inte hunnit fixa de, det vet ju inte hon,
så jag får stå och rycka i dörren så smäller dörrhandtaget till och så har jag det i handen sen, great.
jag hoppar i bilen, låser från insidan och hoppar ut genom passagerardörren,
trycker ner låspinnen på den dörren och stänger, oj vänta, den dörren har jag bytt..
jag fick inte med nycklar.. jävlar! gissa om jag svor så det hördes på andra sidan stan?
nu får jag krypa in genom bagaget om jag vill komma in i bilen sen."

Skillat värre säger jag bara. Nä nu ska jag ta o få min skönhetssömn. Nighty night.


Kommentarer
Postat av: E

Hahahahha my god! Det blir småpajer till förrätt och sedan blir det fiskspett till huvudrätt och kladdkakemuffins till efterrätt. Så smidigt! Vad gör du i kväll?

2008-12-31 @ 12:13:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback