I'll wish upon a star.

Det finns mycket jag vill att hela världen ska veta. Som jag vill skrika ut så alla hör. Saker som jag vill skrika ut varje dag.
Saker som betyder mycket för mig. Tankar snurrar runt i huvudet som en nedrans karusell. Känner att det blir många inlägg om mina tankar. Men hey, det är min blogg och då ska den ju handla om mig right?
Jag har en önskan. En önskan som jag hoppas på varje vaken sekund. En önskan som jag skulle kunna ge upp jävligt mycket för. Den är viktig för mig. Något av det viktigaste faktiskt.

Varje kväll letar jag efter ett stjärnfall och för en chans för min önskan att slå in.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback