I ett land långt långt borta.

Jag läser många bloggar dagligen, och det kan låta som en kliché men jag får faktiskt inspiration från dom. Och nej jag läser varken blondinbella, kisse, eller någon annan som bloggar om märkeskläder och shiet. Nej jag menar människor från verkligen livet, människor som har varit med om motgångar i sitt liv. Det är dom som har något intressant att berätta.
Satt och läste i en av mina favoritbloggar ikväll. Personen ska åka till japan i en hel månad, ENSAM!
Första tanken som slog mig var att hur fan vågar han?(ja det är en han), men efter ha tänkt på det ett tag så kom jag fram till, hur skönt skulle det inte vara att åka iväg och bara försöka reda ut sig själv?
Bara fokusera på sig själv. Ju mer jag tänker på det, destomer tycker jag att jag skulle behöva en sådan resa.

Men tyvärr är jag för liten för att åka till ett annat land själv. Men jag funderar starkt på att ta en månad i sommar och bara sätta mig på ett tåg och bara åka runt lite i Sverige. Inte åka till städer jag varit och känner människor. Nej, helt nya städer, där jag är en helt ny och främmande människa.

Tänk på det, verkar det inte lockande ?

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback