"Ha det bra gumman"

Okej resultatet av denna terminens pluggande, och "pluggande" är;
15 vg och 2 g.
Jag är sjukt besviken. Jag ville iallafall ha 1 MVG. Men men, det tar jag igen till nästa termin.
Kommer sakna klassen faktiskt under lovet. Det är så kul alla 21 personer i klassen är som syskon, kommer garanterat lipa sönder när vi slutar sen i sommar.
Aw, en av mina lärare var så söt nu när vi slutade, när jag kramade han så sa han;
"Ha det bra nu gumman". Jag blev jätteglad, älskar när folk kallar mig gumman ^^

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback