Fullspäckat.

Puh, äntligen kan man sitta och chilla lite.  Först var det skolan, med massa lektioner och luciaträning och gud vet allt. Sen hem och käka smöriggås, sen började mami och jag fixa med kryddor och sånt jag har sålt med franskan. Hela 5000 har vi faktiskt tjänat. Rätt bra.  Sen blev det maaat, hade inte så mycket hemma så jag slängde bara ihop en fransk omelett och käkade sallden som blev över igår. Aja, nu blir det chill med musik iallafall. Orkar inte plugga så jag tar det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, hur är läget? Visst var de grymma? :-D

2008-12-01 @ 19:56:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback