Eller hur? Ja men precis... eller hur menar du då ?

Idag är fluffielina trött. Trött på allt faktiskt. Är ensam hemma just nu för att mami och papi är och jobbar. Ganska skönt faktiskt. Helt tyst och lugnt. Jag skulle så gärna vilja rita, men eftersom jag inte fick något skissblock i julklapp så har jag inget. För mitt gamla är slut. Är sjukt pepp på att tattuera mig förresten. Det har jag iochförsig varit ett tag, men speciellt idag. Det är nog det enda smärtsamma som slutar med något vackert.
Funderar på att laga mat, men jag är inte hungrig. Ah jag får se vad jag hittar på för bus.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback