But hey, i'm a fucking bitch, i can handle it!

Idag blir det den andra i ordningen. Denna gången för allmänheten, det vill säga alla föräldrar , syskon, mor och far föräldrar och så vidare. Haha ja är riktigt sugen på att tupera upp mitt hår till mitt fluff och sota mina ögon. Hahah bara för att röra om i grytan lite. Men nej, jag ska vara en snäll flicka. Haha iallfall idag. Måste plugga också. Musikarbets jäveln är fortfarande inte klar, måste verkligen försöka få lite koncentration till att göra den. Sen är det NO:n. Jag tror jag vet varför jag har skjutit upp det. Jag ska bland annat ta reda på vad manodeperission är, och det är tufft för mig.. Inte tufft som i coolt, utan tufft som i jobbigt. Jag har tidigare nästan blivit diagonstiserad med just manodepression.

Nä nu ska jag sluta wina, gå och göra en kopp te och börja plugga.
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback