Whatevvaaaaa !

Nu har jag lekt med Tiny hela dagen :]
Vi har druckit te, tittat på film och skrattat åt olika klipp på youtube. Ni kan inte fatta vilken dålig humor vi har egentligen ;]
Mohahaha, båda två är hungriga som små lejon eftersom min mami inte har valt att laga mat förrens nu. Jäffla korvstroganoff av alla rätter  -.-*
Så snart ska vi nog ner och slänga i oss det i stoooora portioner :]  Sen ska lilla Tiny soova hos mig inatt och imorgon så ska vi på äventyr. Hur det slutar får ni höra om imorgon :]



Puss från Tiny & Fluffie

Kommentarer
Postat av: Bea

det är jaginte alls det :CCC

2008-08-07 @ 20:33:42
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback