Var dig sjääälv för faaen..

Jag har tänkt på det här att alla säger att man ska vara sig själv och så. Men hur många procent av människorna i Sverige är det då ?  Hur mångar av er VÅGAR vara sig själva ?
Jag vet att ibland vågar man inte ta på sig den där tröjan eller ha håret så eller sminka sig på det där viset för att man tror att andra ska skratta och sånt. Jag vet det är svårt att göra så.
Men samla mod någon gång och börja med att göra precis vad du tycker, och skita fullständigt i vad andra tycker om det.
Jag har börjat göra det, och jag trivs wooooonderful med det.
Så kom igen nu tjejer & killar ,
STÅ UPP FÖR DEN NI ÄR!







Peace out.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback