Välkommen till 2000-talet!

Gah, jag får ett seriöst sammanbrott snart.
På alla människor som klankar ner på andra på grund av deras utseende. Att om du ser ut på ett speciellt sätt är du inte lika mycket värd. Att allting ska vara så jävla utseendefixerat!
Jag blir så less på det, om man frågar någon hur deras dröm kille/tjej skulle se ut så börjar dom oftast med dom med utseendet, vad hände med inre kvaliterna ?
Vad hände med den inre skönheten `?  Är utseendet verkligen så viktigt för er ?
Om det är det, så är jag grymt besviken på er alla.
Skönheten kommer innifrån, och jag vet att det finns folk som säger att det är bara fula människor som säger så,
Då är jag väl ful då, men damn va fin personlighet jag har.


Kommentarer
Postat av: Bea

började idag, så jag ve tinte D:

2008-08-25 @ 20:07:15
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback