The Bitch Gillian McKeith

Åh jag blir så förbannad!
Satt o kollade på tv och ett program som heter "Tre stora brudar och en liten klänning" börjar.
Konceptet är att 3 överviktiga tjejer ska gå ner i vikt till deras bröllop o få en klänning eller något sådant. Programmet leds av Gillian McKeith.
ÅH VAD JAG HATAR DEN KÄRRINGEN!
Hon är så fuck jävla elak mot dom stackarna. Jag blev så arg så jag kunde inte sitta kvar o titta.  Jag förstår inte hur man kan motivera någon att ta tag i sitt liv genom att vara elak ?
Och alla dom här programmen som  går ut på att gå ner i vikt. Hur fan kan dom vara underhållande ?
Så smala människor kan sitta o skratta åt dom stackarna ? Eller att överviktiga människor ska få dåligt samvete över hur som ser ut ?
Nej, testa med att göra ett program med underviktiga människor och hjälp dom gå upp i vikt istället som lite ombyte.
Sluta hela tiden fokusera på överviktiga människor när det finns så många underviktiga.
Och inte fan det är konstigt att unga tjejer och killar får ätstörningar när alla ideal är att du ska vara så jävla smal det bara går. Är det överhuvudtaget någon som tycker det är snyggt ?
Nej fy fan säger jag,
 

Jag är mullig och jag är fan stolt över det!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det finns redan ett program med en överviktig och underviktig som hjälper varandra så.



Men Ia är en fin tjej.. (: det finns en för killar också varför en man är en dator så.. ;) det finns likheter på båda sidor så.. :)

2008-08-15 @ 10:29:23
URL: http://www.stefan-jensen.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback