Party like a rockstar!

Jag ska köra lite uppdatering på igår eftersom jag inte orkade göra det igår. Haha lat som man är, men iaf. Kvällen började med en runda hos Sara älskling med Tiny & Linda. Sen drog vi vidare in till stan. Kvällen började ganska trist om jag ska vara ärlig. Men massa schnyggingar såg man ! :]
Sen vid typ 23-tiden så började ett coverband som heter Wonderband att spela. Sara och Jag stod längst fram hela fucking tiden av "konserten".   Så jävla roligt var det, sjöng med i alla låtar utan typ 2 som jag inte kunde, fast dom skrek jag lite i iaf. Haha.
Så jävla roligt, vi stod mittemot en gitarrist, och så stod vi o flörtade med honom, så jävla kul alltså. Det tyckte han med för han skrattade och log när vi stod där nere och sjöng till honom. Haha,han var ju faktiskt lite snygg ^^
Men iaf, sen hoppade han ner från scenen och ställde sig precis framför oss o började spela. Haha så vi tog lite på honom, haha skrattade som fan när jag gjorde det. Sen var det några brudar bredvid oss som också ville göra det, oh när dom var på väg o göra det så gick han x]
Haha är man VIP så är man VIP.
Efteråt kunde knappast jag eller sara prata.

Men hey, det är sådana smällar man får ta !
Ska in idag igen, får se vad det blir för bus då :]



Puss på er schnyggingar! :*


Kommentarer
Postat av: Wonderband

Tack för rockandet till dig och dina polers! :)

2008-08-11 @ 12:19:24
URL: http://www.wonderband.se
Postat av: Wonderband

Tack för rockandet till dig och dina polers! :)

2008-08-11 @ 12:22:49
URL: http://www.wonderband.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback