Ny start på livet, ny målsättning.

Jag känner mig lite sådär halvlycklig idag. Jag känner att det finns så mycket jag vill göra nu, och inte bara vill, vissa saker ska jag rent av göra & klara av!
Som t.ex skolan, börjar ju nian nu och ska verkligen kämpa med mina betyg. Jag vill ha höga betyg så detta läsåret kommer jag nog bara umgås med kompisar på helgerna och loven. För mina vardagar lär gå åt till att plugga och dansa. Men mest plugga, haha. För min målsättning är att ha minst  MVG i jul. Det SKA jag klara, det ger jag mig fan på.

En annan sak jag ska göra är att förnya mig själv lite. Ska fixa till frisyren lite, (jag lovar att ni ska få se!). Sen ska jag köpa massa nya fina kläder till skolan ihöst. (När jag har råd såklart!)
Har sett massor av fina kläder och accesoarer jag vill ha. Men min ekonomi är ju inte precis den bästa.
Har ni något tips på hur man kan få in lite extra pengar får ni gärna skriva det!

Jag känner mig så lättad, det känns verkligen som om jag börjar att få lite ordning på mitt liv igen.
Nä nu ska jag gå ner och vara lite social med Syster, svåger och systerson som är här.
Det blir kräftskiva ikväll. Jag kommer säkert sitta o rysa hela tiden . (ÄR livrädd för kräftor)


Men ha det bäst älsklingar, jag hör av mig senare ikväll!
Kääääääärlek till er :*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback