Lösningen är svaret! Eller ngt sånt..

Jag har kommit på svaret varför jag har mått som en överkörd trebent get idag. Jag har ju bara haft migrän, så jävla smart är jag o inte tänker på det så jag kunde tagit min tablett o sluppit det. Bravo Fluffie.
Så ni behöver inte oroa er för mig, jag kommer klara mig!

Imorgon blire skoola, dubbelpass i SO direkt på morgonen, jippi. NOOT!
Sen efter skolan så sticker jag och tiny in till stan en runda. Mami skjutsar oss för vi ska fixa en regn/vindjacka till mig.

Aja, mer om äventyren får ni höra imorgon, nu ska jag återgå till mina älsklingar .
Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: cammie

hoppas jag slipper få det*..hoppas ifall du får en någolunda bra kväll :) kramis!

2008-08-26 @ 22:12:20
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback