Farbror Barbro.

Åh gud, har nog inte haft så roligt som jag haft idag på länge.
Har kört ner massa saker ner till syrrans lägenhet och skruvat ihop det och lite så.
Lägenheten är så sjuuuuukt fin! Jag är så avundsjuk på henne, jag vill också ha en sån fin lägenhet.
Men iallfall, jag, sis och mamma har skitroligt när vi ska göra saker tillsammans. Jag skrattar så pass mycket så jag inte får någon luft. Känns så skönt att få känna äkta glädje ibland och få skratta på riktigt.
Gaaaadh I love them.
Gick runt och kallade syrran alla möjliga saker, bland annat;
Cupcake, sugertit, Barbro, Lill-babs, Farbror Barbro.
Hon är för söt min syster, hennes skratt gör en så glad. Kommer sakna det nu när hon flyttar.


Nä nu ska jag fortsätta dricka min pepsi och titta på Paradise Hotel.
Puuuuussisar till er :*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback