Åska + Inget internet = Sur Fluffie

Gaaah, äntligen kan jag skriva ett inlägg. Mamma drog ur internetet igår för att det åskade och har inte satt i det än så jag kan inte göra någonting på min data. Men iaf, vaknade ju upp bredvis Tiny imorse. Låg och drog oss lite och sen så gick vi ner och åt frulle. Undertiden vi åt så planerade vi utgången ikväll. Haha jävlar vilken diskussion vi hade.
Men det är löst nu och det kommer bli en helt fucking fabulous kväll. Vi kommer rocka hela stan brudar!
Btw, måste bara erkänna att jag ser ut som en rockstjärna, helt underbart gorgeous ;]
Haha, och ni som stör sig på att jag tycker om mig själv kan ju bara ta o fuck off! :D




Käääääärlek från en snyggish Fluffie :*

Kommentarer
Postat av: Bea

det sägs att olivolja fungerar bra.. så jag ska testa det! :>

2008-08-08 @ 19:40:30
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback