Torr uppdate.

Igår var det full rulle så det blev ganska tomt här på bloggen. Men igår hade iallafall Sis sin bal och jag var där och fotade henne. Så satans vacker var hon! Om jag får för henne så visar jag en bild på henne senare.
Kvällen blev lugn för jag var dötrött. Är helt slut nu när jag håller på att bli frisk. Och natten spenderade jag med att titta på en av de sämsta filmerna ever med mitt charmtroll.  Beerfest hette den om det är någon som vet vilken det är.

Idag har jag inte planerat någonting. Skulle höras med Tiny om vi skulle träffas lite.  Måste egentligen råplugga. Har några hyfsat stora arbeten kvar att lämna in. Och kom på att det är inte alls många veckor kvar i skolan. Så jag måste nog skynda på lite.  Blir nog rätt mycket plugg då vädret utanför inte är det vackraste.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback