Sicko.

Min hals och mina luftvägar håller på att långsamt döda mig. Helt svullna och ömma. Hostar som en idiot gör jag också. Inte sådär jätte fräscht. Har inte varit sjuk på ett bra tag nu. Men jag förbannar den att den inte kunde vänta en vecka tills alla prov och sånt är klart!

Idag blir det iallafall kanske in till stan. Ska köpa lite hårvårdsprodukter. Jag vet, ganska onödigt att jag inte gjorde det igår när jag var i stan. Och ja, det är idiotisk att åka till stan när jag är sjuk. Men hey, jag kommer nog överleva. Iste är ett måste att köpa iallafall. Det har jag gnällt om i tre dagar nu, haha.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback