Det kanske tar emot men vi hör ihop.



Du ser på mig, vännen
Som om jag gjort något fel
Men se på mig, vännen
Och tro på mig nu, jag ber

Det kanske tar emot
men vi hör ihop
och inget kan ändra på det

Du ser på mig, älskling
Och undrar var jag var igår
Men se på mig, älskling
Ingen av oss ska säga något
förlåt mig

För det kanske tar emot
Men vi hör ihop
Inget kan ändra på det

Ingen kan...

Det kanske tar emot
Men vi hör ihop
Och inget kan ändra på det

Jag ser på dig, älskling
Jag ser att du plågar dig själv
Du missförstod någonting
För det finns ingen annan min vän

Det kanske tar emot
Men vi hör ihop
Och inget kan ändra på det

Det kanske tar emot
Men vi hör ihop
Och inget kan ändra på det


Kommentarer
Postat av: jessica

svar: Hehe, ja det kan man undra! ;P

Fast jag har nog också gjort såna tabbar! Har hört att sånt har med ADHD att göra, att man är glömsk (säkert därför jag är det!) ;D Han kanske också har det :))



Javisst! Får nog lägga upp en bild på lillskiten också! ;D

2010-05-25 @ 15:36:22
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, hon är så grymt bra!!

2010-05-26 @ 21:21:16
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Tack så mycket! :)

Först var jag väldigt osäker på o ta den, men nu älskar jag den! ^^,

2010-05-27 @ 19:32:38
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback