Oh My Edward!

Ja, idag är det dags. Jag och Stina ska ikväll iväg på Twilight Movie Night. Det är en kväll på biografen i stan där de visar Twilight, New Moon och till slut blir det midnattsvisningen av Eclipse. Den första visningen inför publik. Förutom filmerna så ingår det gratis dricka, popcorn och "tilltugg" så det så fint heter. Kommer bli löjligt kul.
Jag är förälskad i alla vampyrer och Stina babe är galen i varulvar. Så detta passar oss fint!
Jag hoppas verkligen bara att inte halva biosalongen kommer skrika sig hesa så fort Robert Pattinson eller Taylor Lautner visar sig på duken. Då blir det massaker!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback