Talk nerdy to me.

Har precis varit nere på min veckliga (nej, så heter det inte?) besök hos biblioteket. Ännu en gång så har jag lånat böcker att läsa nu på sommarledigheten, haha. Böckerna jag har läst än så länge är:

- 'Pappersväggar' av John Ajvide Lindqvist.
- 'Hanteringen av de odöda' av John Ajvide Lindqvist
- 'Naiv Super' av Erlend Loe
- 'Doppler' av Erlend Loe
- 'No tears for Queers' av Johan Hilton
- 'Fittstim' av Linda Skugge & Belinda Olsson
- 'Vad gör alla super-okända människor hela dagarna?' av Fredrik Lindström

Så än så länge har jag plöjt igenom sju stycken böcker. Och nu väntar tre stycken till på att bli lästa.
Undrar hur många böcker jag egentligen kommer hinna läsa detta sommarlovet..





Kommentarer
Postat av: Simon

Jag har Hanteringen av odöda :o Fast har tappat bort den. Tyckte den var otroligt spännande det jag hann läsa iaf.

2010-07-06 @ 21:32:06
URL: http://sezan.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback