Love makes us do fuckedup things.

Nu sitter jag i en datorsal på min formlektion. Ska egentligen leta myt som jag ska skapa på min kruka. Hittade en typ direkt så jag sitter och segar istället. Orkar faen inte börja skissa. Gör det sen. Vet hur jag ska göra typ exakt.
Ska ha en myt om Apollon och en av hans älskare som råkade döda apollons älsklinghjort så han blev så förtvivlad att han blev ett träd, haha.

Måste börja skriva mina texter till bild/form grundkursen boken ikväll. Ska lämnas in på onsdag. Haha jag känner att jag är sent ute med alla mina arbeten, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback