Spending money.

Usch, nu har man gjort av med pengar också, haha. Dock så fyndade jag på Monki. Rea är fina grejer, haha.  En tisha för 40 spänn, en kort jacka/kofta för 87 spänn som egentligen skull kostat 350 ;D OCh så världens mysigaste sjal för typ 45 spänn som egentligen skulle kostat 180. Sen som alltid så har jag köpt underkläder. Världens snyggaste svarta bustier och massa snygga trosor. Alltså, kärlek till underkläder.

Ikväll blir det att fira syrrans flickvän. Det blir mys också. Och redan imorgon blir det tillbaka färd till Stockholm. Så nu tycker jag att folk ska umgås med mig hela veckan lång :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo denna period med reor överallt är nog favviperiod på året haha, nästan iallafall, kan göra otroliga fynd:P

2010-02-07 @ 09:01:04
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback