Just think about it.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: jag brukar bara ha ett i. iofs hade jag TVÅ när jag fick det från rapunsel, för det var så galet LITE hår i det tränet och det föll bara av. men då var den andra förlängingen den söndertrashade som fastnat i shcamponeringen som blivit dreads och som jag fått slita som en otk och klippt i för att få til lvanlgit hår igen. SÅ ja ett helt träns ungefär.

2010-04-24 @ 20:01:12
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback