Dagens påskplaner

God morgon på er. Jag hoppas att ni har sovit gott eller att ni iallfall får en ordentlig sovmorgon. Jag har sovit ungefär 4 timmar inatt och hade verkligen inte klagat på att få sova ett par timmar till. Men nu ska jag sluta gnälla och berätta för er om mina planer för dagen.
Om cirka 50 minuter bär det av ner till Båstad. THE place to be. Nej, men jag ska iallafall ner till en liten rosa sommarstuga tillhörande min farmor och farfar för att fira påsk. Kommer nog smsbomba hela min telefonbok på grund av tristess.

Save me!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback