Tester hit och blodprov dit.

Hemma i Småland nu. Har varit hos doktorn, och det var minst sagt.. intressant. Tagit massa prover och ska ta mer tester imorgon. Flygresan gick jättebra och det känns skönt att bara komma hem.
Min trenchcoat hade kommit, och den var så sjukt snygg! Älskar den. Dock var den ljusare än jag förväntat mig, men den var fin ändå.

Ikväll kommer det bara bli att ta det lugnt. Imorgon ska jag och mamma in till stan en runda, hon ska handla lite mat och jag funderar på att köpa mineralfondation och parfym.

Kommentarer
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ hehe jaa ! :D

2009-09-03 @ 18:56:21
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback