Agent 007 har blivit estetlärare?

Sitter nu på min sista lektion i skolan. Grafiskt skapande eller något. Enklare sagt så är det en lektion med bara Photoshop. NICE! Vi sitter med CS3 så nu jävlar  (sötnos, du ska faen fixa det åt mig nu. Det är en order.)
Skolan går finfint och jag har börjat vara social. Maten är sjukt god och det finns verkligen ingenting att klaga på.

Idag så blir det hem och sova, sov så dåligt igår. Tror att bror och hans tjej skulle komma på middag eller något ikväll. Dock måste jag köpa något i Solna centrum på vägen hem.

Nu ska jag fortsätta göra en idolbild på min lärare, haha. Det är det som är vår uppgift denna lektion.


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: haha jaa han försöker ;)

2009-09-01 @ 14:06:35
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback