Morgonstund har fan inte guld i mun.

Att gå upp klockan sex är ingen höjdare ska jag säga er. Dock har jag faktiskt fått sova inatt, något jag inte fick göra förra natten. Idag har jag bara 3 lektioner, fast min första är 2 timmar och 40 minuter typ. Har absolut ingen aning om vad det är för ämne heller för den delen. Men det löser sig, gissar på att det är något estetämne.

Idag ska jag fixa flygbiljetter, som jag fortfarande inte har gjort. Åker ju hem i helgen för mami fyllde år igår.
Men jag kan inte åka förrens typ fyra på eftermiddagen eller något, vilket är lite surt. Jag har inga lektioner på fredag, så jag tänkte "Fan va najs, då kan jag åka hem tidigt.".
Icke sa nicke, vi har bokutlämningsdag och min klass har inte det förrens vid halv tre till tre. Inte okej..

Nae, nu ska jag borsta tandsingarna och sen är det nästan dags att gå. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback