Coco avant Chanel.

Var och såg Chanel filmen ikväll med Boston. Hade ju premiär och allt, (åhå, fint ska det vara!).
Jag tyckte den var rätt trist, sure hon hade ett rätt intressant liv. But not my kind of movie. Boston typ älskade den, så jag var nöjd iallafall.
Är så utmattad i både kropp och sinne. Höll på att somna på vägen hem. Men det gjorde jag som tur väl var.

Sitter här hemma nu och är allt för poetisk för mitt eget bästa känner jag. Skriver i min digitala dagbok. Det vill säga ett dokument som får en egen sida för varje tillfälle. Något som ingen annan än moi får läsa.

Ska försöka koppla av med människor som får mig att må bra nu.

Kommentarer
Postat av: Tina

hej hej tävlingen "veckans mini-blogg" avslutas snart.

Du måste få flera att rösta på dig.

Lycka till!

2009-09-19 @ 08:57:30
URL: http://thesister.blogg.se/
Postat av: Tina

hej hej tävlingen "veckans mini-blogg" avslutas snart.

Du måste få flera att rösta på dig.

Lycka till!

2009-09-19 @ 08:57:35
URL: http://thesister.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback