Tjugonionde oktober

Jaha, klockan är nu elva och jag borde sova. Har inte hunnit packa idag så måste göra det imorgon på morgonen.
Fick panik ikväll också när jag skulle kolla när mitt flyg gick exakt så såg jag att mamma hade bokat ett flyg 09.30Vilket är helt åt helvete när jag ska till läkaren vid 11.00. Så vi fick boka ny biljett och fixa. Men det har löst sig nu iallafall.

Satt och klickade in mig på någon random fotoblogg som hade varit i stockholm och fotat. Närmare bestämt gamla stan. Så blev jag lite arg på mig själv att jag inte har fotat mer där uppe. Ska faktiskt ta mig i kragen och fota mer nu.

Men nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: boston

OMG, då måste jag visa dig världens mysigaste café där!!!, du kommer smälla av :D

2009-10-30 @ 09:03:49

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback