Det är fel, fel, fel.

Vi ska inte känna såhär. Du är en del av mitt förflutna. Jag kan inte ta upp det nu. Det kommer aldrig funka.
Men varför hoppas jag med varje liten del av min kropp att det på något konstigt förvridet sätt verkligen ska funka?
Jag har saknat dig, saknat dig som fan. Du svarade att du hade saknat mig också, att du saknade mitt leende och mina ögon. När man fastnar några timmar för mycket med varandra, bara för man trivs så bra i varandras sällskap.

Jag längtar, leende, till nästa gång vi ses.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback