Är det mörkret ute eller mitt mörket innuti som gör mig trött?

Idag är jag äckligt trött. Känns som om jag inte har fått en blund på hela natten, trots att jag faktiskt sovit 8 timmar. Vet inte varför, men idag känns det som om det är torsdag, haha. Snacka om fel dygnsuppfattning.
På dagsordningen idag står iallafall först skola så klart, sen så ska jag träffa Boston och vi skulle virra runt på Djurgården idag hade vi tänkt. Såvida det inte blir dåligt väder såklart.

Har upptäckt också att jag är snabbare än vad jag tror på att göra i ordning mig. Jag går upp ungefär 1½ timme innan jag ska gå till bussen, men ändå blir jag färdig minst en halvtimme innan. Galet det där.

Har digitalt skapande idag så vi hörs i eftermiddag. Ha en bra dag darlings.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

åh, ny design igen? :D Fiiint! :)



kram!


Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback