Laundry day!

Tjaha ni kära vänner, steg upp för 40 minuter sedan för min tvättid startade vid klockan 12. Men jag kikade ner i tvättstugan och det var ingen som hade turen före så jag började tidigare.
Dock hade jag lite problem med tvättmaskinerna, haha. Det är nämligen så  kom ingen ström till dem och jag ville inte pilla på strömbrytaren. Tänk om hela huset slocknade liksom?
Men till min undsättning kom en kvinna som skulle hämta sin tvätt på tork och hjälpte mig. Hon är även den första som hör direkt att jag kommer från Småland. Jag blev helt paff!

Så nu är de första två maskinerna igång. Ska tvätta typ 5 stycken maskiner idag.
Idag blir det ingen outfitbild för er, förklaring följer med denna bilden ;]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback