Bland varulvar, vampyrer och så lite Boston.

Äntligen fredag!
Veckorna går så snabbt så man har ingen aning om vart de tar vägen typ, haha. Idag har jag matteprov och jag är supernervös. Kommer verkligen inte få lika bra resultat som jag fick på förra provet. Men jag ska göra mitt bästa, that's all that counts right?
Efter skolan så ska jag springa och köpa en ny mascara, eftersom min är heeeeelt slut typ. Sen vid fem tiden så ska jag möta upp Boston vid tuben. Så ska vi ta något att äta, sen ska vi dra hem till mig för att titta på Twilight.
För sen ikväll ska vi ju se premiären av New Moon! Längtar redan.

Jag kanske slänger upp något senare, annars får ni klara er utan mig idag, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback