Kärlek till Eleven.se!

Fick ikväll ett nytt paket från eleven.se.
Denna gången innehöll det min födelsedagspresent från mamma och pappa, nämligen min Karl Lagerfeld parfym. Jag blev så lycklig, haha. Även denna gång fick jag med en liten goodiebag. Älskar att man får de!
Denna gången var det en ansiktsmask på tub, en vit choklad body milk och så nya parfymprover! Parfymproverna var från Sarah Jessica Parkers parfymer. Ni vet allas våran Carrie i SATC.   Tre prover med parfymerna Dawn, Twilight och Endless. Alla är väldigt feminina och luktar underbart! Nu vill jag bara beställa dom också.
Eleven är min nya favoritbutik på nätet! :]


Klicka för större bilder

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha, kejj :D

2009-05-11 @ 21:29:27
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback