"Jag finner inga ord"

Nyss hemkommen efter en heldag på stan med Boston. Så jävla fabulous!  Vi är så lika hon och jag, känns så skönt att snacka med henne och så. Vi har lyssant på musik, suttit vid sjön och stekt, käkat glass, blivit uppraggade men vi nobbade, käkat kina och tittat på bio.  Helt sjukt kul.
Filmen var asnajs, jag satt mest och dreglade över Zac Efron, men iallafall. Inte ofta jag skrattar åt biofilmer, men denna skrattade jag faktiskt åt ett antal gånger. Helt klart sevärd!

Nu ska jag bara ta det lite chill, är rätt trött så det blir nog att dejta kudden snart.

Kommentarer
Postat av: Boston

Tack för en helt underbar dag :) <3

2009-05-03 @ 15:35:30

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback