Det går bra nu.

Åhå rätt bra dag idag faktiskt. Har bröjat med so arbetet som nog är det krångligaste jag varit med om, och det värsta är att den ska vara klar på fredag!  Men allt annat gick fina firren. Fick reda på att jag hade gjort bra ifrån mig på np matte, dom första 2 delarna iallafall, och att jag fick MVG på mitt svenska arbete. Så jag tror att mitt MVG i svenska är ganska spikat nu. Känns skönt.

Har tränat på att laga moussaka nu i eftermiddag också. Har nämligen praktiskt prov i hemkunskap på onsdag och då ska jag laga just mousakka, så det lär gå som en dans. Passade på att göra lite köttbullar när jag endå höll på.
Jag kommer bli en sån bra liten hemmafru, haha.  Ikväll så ska jag förbereda mitt engelska tal och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback