Drastiska åtgärder.

Ingen utgång för mig ikväll. Stackars Boston mår inte så bra. Så nu är jag tillgänglig igen.  Känner mig frestad att göra något drastiskt. Något som jag inte brukar göra. Men det lär inte hända. Jag kan ju alltid sitta och drömma lite.
Kanske ska ge mig på en av mina målardukar. Eller nej, jag ska måla en akvarell målning. Har det perfekta motivet i huvudet. Blir det bra så slänger jag upp en bild på det. Annars ska jag skämmas i min ensamhet.
Vad gör ni nu på nationaldagen och allt?

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback