Konversation med innehåll

Min morbror och hans fru kom igår kväll. Riktigt trevligt, träffar dem ungefär 2-3 dagar om året. Dock blev det väldigt allvarligt under middagen då pappa skulle berätta hela hans historia, och sen så gled dem in på hur mamma och pappa träffades.  Kanske lite väl seriöst för min smak. Men min morbror och jag disskuterade hela kvällen om olika saker. Alltifrån film till våld och till slut skola. Jag njöt av det varje sekund, älskar att få verkligen prata med någon. Alltså ha en konversation med innehåll.
Fått väldigt söta sms nu på morgonkvisten. Jag blev väldigt glad för dem hjärtat, tack!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Någon sida på nätet men man kan inte köpa dom :<

2009-07-23 @ 10:13:30
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis! Blir bara så less på såna som skriver elaka kommentarer, har dom inget bättre för sig?!

2009-07-23 @ 10:16:32
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback