Jag är komplicerad, Jag är djup.

Alla funderar vi. På allt vi ser omkring oss. Även om vi inte gör det medvetet så reagerar vi på allt vi ser. Det lagras inne i huvudet i någon konstig slags bank. En bank där man gör insättningar varje dag, men allt för sällan gör uttag.
Jag ser mig själv som en djup person. Jag funderar, reflekterar och analyserar allting. Även saker jag inte har med att göra. Jag vill också påstå att jag är en komplicerad person, för det är jag också. Ytterst få förstår hur jag fungerar och tänker, resten tror bara att dom gör det. Jag låter dom tro det, det är deras intryck.
Att vara komplicerad kan vara rätt jobbigt ibland. Då, som nämnt , ytterst få förstår ens tankesätt.  Men jag tycker om att vara komplicerad. Det gör en till en gåta som aldrig kan bli löst.


Kommentarer
Postat av: L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

aaww tack :D

jaa mer el mindre hehe :P

2009-07-16 @ 13:44:44
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback