En fullspäckad lyckad dag

Detta är min första lugna stund sen klockan 6 imorse! Har varit i stan på ett ärende först, sen hem och få reda på att man har kommit in på skolan. LYCKA! Sen ner till affären och hämta ut tavlan jag köpte från KanDee och Marco, ursnygg!
Efter det så bar det av hem och äta lunch. Hah sen hade vi glömt lite saker vi skulle handla och så vi fick åka och fixa det. Jag skulle fixa mitt id-kort och allt. Fixade fotot iallafall, dom hade datafel så dom kunde inte göra något. Vi ska in någon dag och fixa det. Fotot blev riktigt bra, första gången jag blir bra på kort som någon annan tar. Och hör och häpna:
JAG LER!
Haha, men fint blev det iallafall. Nu ska jag lägga mig och sova lite. Är helt slut, och så är det åska på gång nu igen. 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback