Dresscode familjefika

Farmor fyller år idag och vi ska ner och fika hos henne. ÄR svin äckligt trött. Trots att jag gick och la mig i skaplig tid. Internet krabbade och jag blev bara mer och mer arg. Så jag gick och la mig. Ska ta en fika med Boston senare. Hon har en massa smaskiga saker att berätta för mig den lilla fröken.


Linne - Marwin
Kortärmad kofta - H&M
Sjal - Monki
Klocka - Ur&Penn

Till detta ska jag självklart ha mina nya små bebisar på fötterna.
Ursäkta bilden men mamma stressar så den blev lite suddig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: naw, tack så mnycket :'D jag gillar mig själv mer nu.

Den är köpt på lindex, för tre år sedan XP

2009-07-14 @ 13:10:13
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback