Den rätta för Rosing.

Sitter och kollar, ska faktiskt erkänna att jag finner det ganska underhållande. Vissa av männen/grabbarna verkar ju helt psykade, men vissa är sjukt snygga och riktigt charmiga. Jag vet att jag innan klagat på Linda Rosings ögonbryn, men jag måste säga att hon är sjukt snygg. Så jag sitter och är lite små avundsjuk på henne att massa grabbar slänger sig efter henne för att dejta henne. Men sen kom jag och tänka på en sak. Vill dom ha henne bara för en status grej och dom har liksom sett henne i BB och när har vikt ut sig. Eller är dom verkligen intresserade av henne?
Måste egentligen vara svårt för en kändis att hitta en partner som inte är kändis. För dom vet ju inte om dom tar den för att den är känd eller för att den verkligen tycker om den.  Det är tur man inte är kändis ^^
Vad säger ni, vi kanske ska starta den rätta för fluffiie? ;]


Kommentarer
Postat av: Adam

hehehe ja!!!! gör du det så är jag på jag kommer^^^^pussis

2009-02-25 @ 10:03:51

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback