Looking good enough for Santa?



God Jul på er snyggingar! Jag vaknade klockan 8 imorse av att syrran studsar ner för trappan och skriker att det är jul. Honär för underbar. Sen så fick vi vår tradtionella morgon-julklapp. I år var det en en meter hög högtalare till ipoden. Mina föräldrar har inte riktigt fattat vad dem gör när dem ger mig högtalare med bra bas i, haha.
Så nu har jag gjort i ordning mig med smink, kläder och hår. Så nu ska jag ner och hjälpa mamma att ställa i ordning allt. Gästerna kommer ju faktiskt om en timme.

Kommer bli dåig update idag. Men jag återkommer med vad tomten hade med sig till mig.


Kommentarer
Postat av: Stiiiina :D

HOTTIIE HOTTIIE :D ha en riktig god jul och så får vi leka snart :D <3

2009-12-24 @ 13:11:12

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback