Extrem jävla helrenovering.

Nu har renoveringen av mitt kök börjat. En kille från PEAB är här och ska börja riva mitt gamla kakel, och sätta dit mina bänkskivor. Han lär inte hinna sätta dit de nya kaklet idag så han kommer på måndag förmiddag igen och gör det.
Kommer bli skitbra. Sen på onsdag så kommer dom och byter mina skåpsluckor. Mycket renovering är det ska ni veta.

Så idag ska jag vara duktig och sitta hemma medans jag har hantverkare här. Kanske åker hem i eftermiddag för pappas skull. Måste hämta lite saker hemifrån iallafall. Åker tillbaka hit isåfall på Söndag.

Fick en kommentar igår om att det är för lite bilder på bloggen. Jo jag vet att det har blivit så på sistone, har liksom inte hunnit med att ta nya. Men ska bättre mig, jag lovar!  Ska slänga upp bilder på lägenheten när den är färdigrenoverad.
Så jag får väl ta nya egopix och lite foton och roa er med!

Så hold on! Det kommer!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback